با توجه به اینکه راهپله در قسمت ورودی هر ساختمان و در معرض دید قرار دارد، نظافت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که یک ساختمان، راهپله کثیف و نامرتبی داشته باشد احساس بدی را که به کسانی که وارد ساختمان میشوند، انتقال میدهد.
بنابراین، نظافت راهپله و مشاعات یکی از مهمترین قسمتهایی در ساختمان است که باید به طور مرتب نظافت شود. تمیزی و نظافت این بخش از ساختمان سبب میشود ساکنان ساختمان یا مهمانان آنها با ورود به ساختمان از فضای مرتب و تمیز لذت ببرند و رفتوآمد در فضای راهپله آنها را دلزده نکند.
نظافت راهپله شامل امور مختلفی میشود که برای نظافت کامل و خوشایند این بخش، بهتر است همه آنها را انجام داد. این امور شامل جارو کردن، گردگیری، تی کشیدن، تمیز کردن آسانسور، کلید و پریز، شیشهها و درب ورودی ساختمان است.
بسیاری از افرادی که قصد دارند نظافت راهپله ساختمان خود را به نیروهای خدماتی بسپارند ممکن است این سوال را داشته باشند که بهترین قیمت نظافت راهپله و مشاعات چقدر است؟ اگر شما هم یکی از این افراد هستید و تمایل دارید در ارتباط با نظافت راهپله و مشاعات و هزینههای آنها اطلاعات لازم را بدست آورید، با ما همراه باشید.
عوامل زیادی در تعیین قیمت نظافت راهپله و مشاعات ساختمانهای تاثیر دارند. برای اینکه هزینه نظافت مشخص شود باید تمامی موارد را در نظر گرفت و هزینه را برآورد کرد.
از جمله عوامل موثر در این هزینه میتوان به مدت زمان فعالیت، تعداد طبقات ساختمان، تعداد طبقات پارکینگ و ... اشاره کرد. معمولا شرکتهای خدماتی یک لیست تهیه میکنند که در آن قیمت انواع خدمات از جمله هزینه نظافت راهپله ارائه شده است.
افرادی که نظافت ساختمان را به عهده دارند باید مجرب بوده و به اندازه کافی مهارت داشته باشند.
این افراد دارای وظایف مشخصی هستند که باید آنها را به بهترین نحو به انجام برسانند.
در شرکت خدماتی ممکن است هر کارگری مسئول نظافت یک بخش خاص باشد که در این صورت باید از روش نظافت صحیح آن بخش و وظایف مربوط به خود مطلع باشد. اما وظایف نیروی خدماتی راهپله و پارکینگ شامل چه مواردی میشود؟
از وظایف نیروی خدماتی راه پله و پارکینگ میتوان به مواردی چون استفاده از مواد شوینده مناسب و مجاز، جلوگیری از نفوذ هر گونه مواد شوینده در باغچه یا گلدانها، جارو کردن راهپلهها قبل از بکارگیری مواد شوینده، سرعت و دقت بالا در انجام امور، نظافت پنجرههای موجود در راهپله ها، تمیز کردن داخل آسانسور و درب آن، نظافت پارکینگ و پاک کردن جای روغن ماشین، تمیز کردن دربهای ورودی و درب پارکینگ، تمیز کردن لابی و پشت بام و …. اشاره کرد.
دلایل مختلفی وجود دارد که سبب اهمیت بالای نظافت راهپله و مشاعات میشود. این دلایل شامل ایجاد فضایی بهداشتی، جلوگیری از نفوذ حشرات موذی، جلوگیری از به وجود آمدن بوی بد هنگام ورود، زیباتر کردن ظاهر ساختمان با رسیدگی به راهپله و پارکینگ و حذف هر گونه آلودگی ناشی از زبالههای تر و خشک میباشد.
وقتی یک نیروی خدماتی نظافت بخشی از یک ساختمان را به عهده میگیرد میبایست نظافت آن قسمت را تمام و کمال انجام دهد.
نظافت راهپله که یکی از بخشهای ساختمان است شامل تمامی متعلقات آن چون نظافت پلهها و راهروها، نظافت پاگردها، دستمالکشی قرنیزها، پاک کردن نردهها، دستمالکشی دیوارههای راهپله، شستشوی درب و کابین آسانسور، پاک کردن شیشهها از داخل، شستن درب ورودی و شستشوی محوطه ورودی ساختمان میشود.
یکی از مهمترین این قسمتها همان قسمت کف راهپله است زیرا اگر این مرحله به طور صحیح انجام نشود بقیه قسمتها هم دچار مشکل میشوند. پاک کردن این قسمت با استفاده از آب و پودر دستی کفایت میکند. برای انجام این کار نیروی خدماتی موردنظر در یک سطل مقداری آب و پودر را ترکیب کرده و با استفاده از آن به پاک کردن پلهها میپردازد.
گاهی ممکن است ساکنان یک ساختمان با این مشکل مواجه شده باشند که زمان کوتاهی پس از نظافت، راهپله خیلی سریع آلوده شده است.
علت اصلی این مشکل میتواند عدم استفاده از مواد و لوازم شوینده مناسب باشد. با توجه به اینکه راهپلههای یک ساختمان جزء پر رفتوآمدترین قسمتهای ساختمان میباشند، دقت در استفاده از مواد شوینده اهمیت زیادی دارد.
اگر نیروی خدماتی از مواد شوینده اسیدی مانند وایتکس یا جرمگیرهای مختلف استفاده کند نظافت راهپله به درستی انجام نخواهد شد.
اگر چه این مواد شوینده به خوبی محیط را پاک سازی میکنند اما چون بعد از پاکسازی یک حالت چسبندگی به وجود میآید، باعث جذب بیشتر آلودگی و در نتیجه کثیف شدن محیط میشود.
با توجه به همه این موارد، اهمیت انتخاب درست مواد و لوازم شوینده مشخص میشود. بنابراین برای هر قسمت باید از شوینده مخصوص همان قسمت استفاده کرد.
این روزها بسیاری از افراد بدلیل مشغلههای فراوان نیاز به افرادی دارند که در امور نظافت منزل به آنها کمک کنند.
همچنین هر شرکت یا محیط کاری هر چند وقت یکبار نیاز به نظافت دارد که باید فردی را برای آن در نظر گرفت.
در این رابطه مشکلی که وجود دارد این است که برخی از افراد نمیتوانند به راحتی اعتماد کرده و هر شخصی را وارد منزل یا محیط کار خود کنند. اما باید بگوییم که با وجود شرکتهای معتبر خدماتی و نظافتی دیگری نیازی به نگرانی در این خصوص نیست زیرا کارکنان این شرکتها افرادی قابل اعتماد خواهند بود.
بنابراین، اگر قصد نظافت محیط خانه یا محل کار خود را دارید بهتر است آن را به یک شرکت خدماتی معتبر بسپارید.
شرکت خدمات نظافتی برنا یکی از شرکتهای معتبر در ارائه انواع نیروهای خدماتی برای امور مختلف است. این شرکت با برخورداری از نیروهای مجرب و کاربلد در امور خدماتی منزل، محیط کار و مجالس و مهمانیها به شما کمک فراوانی خواهد کرد.
از خدمات شرکت برنا میتوان به انجام کلیه امور نظافت منزل توسط نیروی کاربلد و مطمئن، انجام کلیه امور نظافت شرکت توسط نیروی حرفهای، اعزام نیرو برای همکاری در بستهبندی و جابجایی اثاثیه، اعزام نیروی آراسته برای ارائه خدمات پذیرایی و تشریفات، خدمات شستشوی فرش و موکت، خدمات شستشوی مبلمان و …. اشاره کرد.
برای نظافت راه پله و مشاعات ساختمانتان، نیروهای کاربلد و مطمئن شرکت خدماتی برنا در خدمت شما هستند. شرکت خدماتی برنا، بهترین قیمت نظافت راه پله را به شما ارائه میدهد. شما میتوانید برای رزرو نیروی خدماتی با پشتیبانی برنا تماس حاصل نمایید.
_____
مطالب مرتبط
_____
نظرات مشتریان
شرکت خدماتی «برنا افق طراوت» ارائه دهنده خدمات نظافت منازل و شرکتها، با کادری مطمئن و کارآزموده آماده ارائه خدمات نظافتی به شما مردم عزیز تهران میباشد.
شنبه تا چهارشنبه _ ساعت 8 الی 21
پنجشنبهها _ ساعت 8 الی 16
جمعهها _ پشتیبانی از طریق واتساپ
تمامی حقوق برای شرکت برنا افق طراوت محفوظ می باشد.
قوانین سایت_____حفظ حریم خصوصی
عالی